Turizam danas
Život u 21. veku mnogi bi opisali kao dinamičan i naporan. Ljudi su
stalno u pokretu, posla preko glave, uvek se negde žuri, jure neki rokovi i
ciljevi. A opet, utisak je da se svet smanjio. Mnoga mesta za koja do skoro
nismo ni znali da postoje, sada su dostupna i nalaze na listi željenih
destinacija, a većina i u ponudi turističkih agencija.
Putovanja više nisu samo letovanje i zimovanje. Razvijaju se i ostali
vidovi turizma: gradski, kulturni, spa turizam, vinske rute.... Cilj odlaska na
put nije samo odmor, nego i želja da se upozna novi grad, znamenitosti,
kultura, običaji. To je možda i jedan od raloga što su naša zemlja, i Beograd
kao njena prestonica, sve zanimljiviji turistima širom sveta. Jedan od najvećih
izdavača turističkih vodiča, Rough
Guides, svrstao je Beograd u Top 10 gradova sveta za
2015. godinu.
Nekada smo maštali o tome da zavrtimo globus, zažmurimo, i otputujemo na
mesto na koje slučajno spustimo prst.
Danas možemo to isto, samo da zatim naziv mesta ukucamo u Google
pretragu i dobijemo gomilu informacija. Sve je dostupno na Internetu, i na
jedan klik od nas:
- informacije o željenoj destinaciji (kultura, znamenitosti, restorani, okolina...)
- ruta kojom se putuje (gps, google maps, google earth)
- ponuda smeštaja (apartmani, hoteli, hosteli)
Kvalitet smeštaja u Beogradu
Smeštaj je i prva stvar koju treba da rešimo kada planiramo na put. Na
ovom polju stvari se menjaju velikom brzinom. Hoteli su nekada bili skoro pa
jedina opcija. Danas imaju veliku konkurenciju u vidu hostela i apartmanskog
smeštaja. Oni bolji i luksuznji nisu dosupni baš svakome. Ali često nije ni
samo cena u pitanju, već ono što ljudi žele da dobiju od putovanja.
Sve više se teži tome da se, kada se boravi u nekom gradu, oseti njegova
atmosfera, upiju mirisi i zvuci, oseti ritam i način života. U hotelu to ne
možete da doživite na pravi način. Koliko god se
razlikovali po kategorijama, svi su na neki način
uniformisani. Sobe od 15-20 m2 predviđene su da u njima samo prenoćite. Za kafu, obrok ili osveženje morate da siđete do kafića ili restorana.
Apartmani nude nešto potpuno drugačije. Najpre, ima ih na raznim
lokacijama u gradu. Možete da budete u samom centru Beograda, ili ako više
volite mir i tišinu da potražite neki malo dalje od gradskog jezgra. Na putu do
apartmana srećete ljude koji tu žive ili rade, decu koja idu u školu ili se
igraju. Niste izolovani, već od prvog trenutka imate priliku da se na neki
način približite ljudima i načinu života.
Šta očekivati od apartmana
Za razliku od hotela, apartmanski smeštaj u Beogradu nudi vam mnogo više slobode i opušteniji boravak. U apartman možete da dovedete goste, a da vas pri tome niko ne legitimiše na ulazu. Moguće je da će vas zapaziti budno oko komšinice, ali niko oko toga neće praviti pitanje dokle god se držite kućnog reda.
Pri donošenju odluke i rezervaciji apartmana u
Beogradu, bitno je da znate šta možete da očekujete i da ta očekivanja budu
realna. Najčešće nećete moći da izvršite rezervaciju mnogo ranije. Nećete imati
svakodnevno čišćenje i zamenu peškira, niti obezbeđene potrepštine za tu
namenu. Parking bi mogao da bude sporna tačka, pogotovo u centru grada. Ali,
apartmani u Beogradu vam nude komfor, kvalitetan smeštaj po pristupačnoj ceni.
Možete da odmarate sa društvom ili porodicom, a da to ne bude veliki izdatak.
Nude vam mogućnost da osetite duh Beograda, da postanete Beograđanin na
nekoliko dana ili nedelja.
Beograd kao perspektivna destinacija
Ponuda apartmanskog smeštaja u Beogradu raste
iz godine u godinu, kao i broj turista koji dolaze u grad. Veća konkurencija
utiče i na kvalitet smeštaja, kao i na kvalitet njegovog oglašavanja. Postavljaju
se dobre fotografije, detaljni opisi. Smeštaj se može rezervisati preko interneta, mejlom ili preko kontakt formi na sajtovima. Sam dizajn sajtova radi
se tako da budu prilagođeni za pristup preko mobilnih uređaja (smart telefoni,
tableti).
Organizuju se razne promotivne akcije na društvenim mrežama, sve u cilju privlačenja turista. Nadamo se da će se ovaj trend nastaviti i ubuduće, i da će zadovoljni turisti postati najbolja reklama za naš grad i smeštaj u njemu.
Organizuju se razne promotivne akcije na društvenim mrežama, sve u cilju privlačenja turista. Nadamo se da će se ovaj trend nastaviti i ubuduće, i da će zadovoljni turisti postati najbolja reklama za naš grad i smeštaj u njemu.
apartmani znacajno obogacuju ponudu smestajnih kapaciteta. za neka kategorije turista najbolja vrsta smestaja.
ОдговориИзбришиNi jedna destinacija vise nije tako nedostizna, pa tako nije ni Beograd. Dobra ponuda privatnog smestaja, kvalitetna gastronomska ponuda i zabava su ono sto svakako privlaci turiste iz celog sveta sve vise.
ОдговориИзбриши