Kako povećati uspešnost promotivnih akcija, tj. ponuda?
Za vlasnike apartmana je veoma bitno da povećaju uspešnost promotivne ponude u cilju povećanja broja realizovanih rezervacija.
Takođe, za ponuđače privatnog smeštaja posebno mogu biti važne promotivne akcije smeštaja, jer one u mnogome mogu uticati na odluku već poznatog gosta ili potencijalnog gosta u donošenju odluke gde će rezervisati smeštaj. Te posebne pogodnosti mogu se slati putem:
- newsletter-a,
- posebno istaći na web stranici ili
- kroz objave na društvenim mrežama.
Korisna pravila, od odnosno smernice, kojih bi se trebalo držati kod promotivnih ponuda, a radi povećanja broja rezervacija:
- Omogućiti jednostavno i brzo rezervisanje. Svaka ponuda ima za cilj ostvarenje prodaje kroz potvrđenu rezervaciju gosta. Što je manje koraka to bolje! Zato promotivnu ponudu treba povezati direktno sa formularom za rezervaciju. Ako se radi o offline promociji treba navesti samo 1-2 kontakta na kojima ćete biti stalno dostupni, na primer broj mobilnog telefona i/ili e-mail. Gost kada se jednom odluči da rezerviše smeštaj želi to da obavi brzo i jednostavno, jer ako treba da čeka ili traži kako to da uradi brzo će i odustati od rezervacije. Rezervacija apartmana putem online formulara štedi vreme i gostu i vlasniku agencije.
- Dobro proveriti tačnost promotivne ponude. Pre objave promotivne ponude trebalo bi detaljno pregledati ponudu (možemo to mi, ali još bolje neko drugi) i korigovati eventualne gramatičke i pravopisne grešake, proverite jasnost ponude i šta bi se tu još eventualno moglo dodati.
- Jasno navesti ko i pod kojim uslovima ima pravo na pogodnosti.
Vrlo je važno jasno naglasiti da li gost za iskorišćavanje promotivne ponude mora zadovoljiti neke posebne uslove, kao na primer minimalni broj noćenja, određeni broj gostiju ili ako ponuda važi samo za određene datume ili vremenski period. Ukoliko ovakvi uslovi nisu odmah i jasno navedeni, u samom startu će gost biti nezadovoljan, a i sami ćemo imati obavezu da odgovaramo na dodatna pitanja i objašnjavamo ko može iskoristiti promotivnu ponudu smeštaja.
- Objasniti postupak preuzimanja promotivne ponude. Jasno naglasite u samoj ponudi koliko je koraka ili vremena potrebno da gost zatraži i preuzme prezentovanu pogodnost. Brzina u potvrđivanju rezervacija je veoma važna kako gost ne bi odustao zbog dosadnog popunjavanja polja ili dugog čekanja da se postupak oko rezervacije završi.
- Upoznajte saradnike o aktivnim ponudama. Važnost blagovremenog protoka informacija među kolegama i saradnicima je izuzetno važna, samim tim, ako gost dobije od vašeg kolege informaciju da tu informaciju mora da proveri to ga može nevesti da odustane od rezervacije. Treba se pobrinite da svi oni koji imaju kontakt i komunikaciju sa gostima budu upoznati sa svim pogodnostima koje nudimo da ne bi došlo do nepotrebnog zastoja, čekanja i traženja informacija.
- Pratiti uspešnost ponuda putem promotivnih kodova.
Uvek postoje ponude koje će biti uspešnije i privući više gostiju od drugih, pa uz to ponuda prezentovana kroz jedan mediji ne mora biti jednako uspešna, ako je prezentuje isto kroz neki drugi mediji. Potrebno je znati koje ponude i u kojim medijima ostvaruju najbolje rezultate kako bi se njima posvetilo više vremena i finansijskih sredstava. Praćenje uspešnost i popularnosti određenih ponuda može se jednostavno pratiti putem jedinstvenih promotivnih kodova za svaku ponudu, a sa kojima gosti preuzimaju željene pogodnosti koje mu nudimo. - Neka promotivna ponuda postane viralna. Svaka promotivna ponuda smeštaja treba da se pojavi na što više mesta. Ona bi trebala da postane viralna, da je posetioci preporučuju svojim prijataljima, tj. da gosti to rade za agenciju, mada se u samom startu za to mora potruditi mi i na što više mesta ostaviti obaveštenje i sadržaj te ponude kako bi se osigurala što veća vidljivost i tako povećao broj pregleda i angažovanja gostiju oko nje.
Zaključak
Uz primenu gore navedenih smernica za promovisanje promotivne ponude smeštaja u Beogradu, olakšaće se naša želja da se uveća broj rezervacija i poseta gostiju, kao i da se u većoj meri za nas čuje, odnosno brendira agencija putem online medija, ali i preporuke gostiju.
Najbitnija je interakcija sa gostom, da se u sto kracem vremenu odgovori na upit. Ljudi imaju sve manje vremena da cekaju, sve bi da zavrse odmah I sad, pa u tom pravcu valja razmisljati.
ОдговориИзбришиPotpuno se slazem, ako sajt nije dobro promovisan, isto kao da ga nema
ОдговориИзбришиBitne su i drustvene mreze, bez njih nista.
ОдговориИзбришиJasno, koncizno i pregledno. Ali, da bi se sve ovo isprtilo i realizovali potrebno je puno i ljudskih resursa i vremena. Ali, svaki minut ulaganja u gore navedeno se isplati za kratko vreme.
ОдговориИзбриши