субота, 16. мај 2015.

Digitalna turistička brošura

Digitalni mediji u funkciji marketinga apartmana

USB flash memorijama skoro svako od nas ima u svojoj torbi, džepu, možda zakačen na ključevima ili je jednostavno stvar koju neizostavno nosi sa sobom. S obzirom da se na njemu čuvaju dokumenti, fotografije, pdf dokumenti, video klipovi i sl. USB memorija, ili popularno flesh memorija, bi mogla biti i promotivni segment u turističkoj ponudi koji nude vlasnici privatnih apartmana i koji bi svojim gostima želeli da poklone nešto što će im svakako koristiti, a i podsetiti ih na lepe dane provedene u gradu i zemlji koju su posetili na dan, dva ili više.



Zbog činjenice da ih većina ljudi stalno nosi sa sobom, USB flash memorija ima veći potencijal od klasične vizit karte ili brošure u štampanom formatu i da kao takva bude pokazana drugim osobama. Kako USB flash memorija ne mora biti prazna već može da se iskoristiti kao digitalni mediji kroz koji iznajmljivač može ponuditi trenutnom gostu digitalne foto ili video uspomene s odmora ili puno kvalitetniji informativni sadržaj o vlastitoj ponudi za budućeg gosta možda ovaj vid promocije, a ujedno i znaka pažnje od strane vlasnika apartmana nije loša ideja.

Kako dizajnirati USB flesh memoriju u turističke svrhe

Na USB-u je poželjno imati utisnut logo, ime i web adresu iznajmljivača apartmana, a kako se promotivni sadržaj s nje lako može obrisati, gostu ipak ostaje prazna, ali brendirana USB memorija. Time podsećamo svoje nekadašnje goste da smo još uvek „prisutni“ u njihovom životu.



USB flash memorija u obliku kreditnih kartica savršeni su za promociju u turizmu. Dizajn podseća na kreditne kartice, a zbog svojih dimenzija lako stanu u svaki novčanik ili džep. Uz to površina kartice pogodna je za digitalni otisak, pa se lako na nju može otisnuti sve od slike do nekakvog drugog sadržaja koji je uobičajan za vizit karte. 

Kako se ne radi o posebnoj vrsti USB stika sigurno će privući više pažnje od standardnih memorija. S obzirom da je ovaj tip USB flash memorije kompaktniji, verovatnije je da će ga gost češće sa sobom nositi.


Mogu se primeniti sva standardna pravila kao kod dizajniranja vizit karte. Takođe, turističke brošure koje će, na primer biti izvesni turistički vodič kroz grad u kome se nudi privatni smeštaj kao i turistička ponuda iznajmljivača, mogu se snimiti u memoriju ove kartice i tako biti dostupne gostima. Čak i neki sadržaji koji do skora nisu mogli biti deo neke brošure poput velike galerije slika, video snimaka i drugih sličnih materijala sada mogu biti sastavni deo ovakvog promotivnog poklona, jer su USB memorije sa svojim kapacitetom sve veći od 16GB, 32GB i više. Uz promotivna videa, mesto mogu zauzeti i slike i videa koji se vezuju za to putovanje.



Zaključak

Iznajmljivači apartmana bi trebali maksimalno da iskoriste mogućnosti savremenog načina komunikacije sa gostima, pa da pored dobrog turističkog sajta, kvalitetnih stranica na društvenim mrežama, komunikacijom preko Vibera, Skype-a ili WhatsApp-a iskoriste i ovaj način za svoju promociju kroz digitalnu brošuru. Zbog digitalne prirode ovog proizvoda ne postoji nešto što s njom ne možete učiniti. S toga, isplati biti kreativan, a i pokloniti nešto svom gostu kao znak pažnje.

Нема коментара:

Постави коментар