субота, 21. новембар 2015.

Beograd, koji smeštaj odabrati?

 Apartmani su za korak ispred drugih




Prema grubim procenama u Beogradu je prošle godine boravilo preko pola miliona stranih turista, kao i preko sto hiljada domaćih. Ovi posetioci imaju mogućnost odsedanja u raznim tipovima smeštajnih kapaciteta:

  • hoteli,
  • hosteli
  • apartmani za iznajmljivanje

Hoteli

Iz godine u godinu hotelski kapaciteti se povećavaju i unapređuju, ulažu se znatna sredstva u renoviranje starih (Hotel Jugoslavija, Metropol, Crowne Plazza) a grade se i novi (Radisoson Blue, Zepter, očekuje se i Kampinski). Ciljna grupa hotela su visoko platežne kategorije posetilaca, poslovni turisti, organizirane grupe, sportisti, estradne ličnosti, rok grupe...


Hosteli


Hosteli su za relativno kratko vreme doživeli procvat, ali pretpostavlja se da njihov broj neće rasti jer je njihova klijentela brojčano ograničena. Ciljna grupa hostela su pre svega niskobudžetni turisti. U hostelima odsedaju mladi ljudi, koji štede svaku paru, ili koji su na proputovanju kroz više zemalja, pa su došli i do Beograda, gde otsedaju 2 - 3 dana pa produžuju dalje. Relativno brojna grupa su na primer Poljaci, koji dosta putuju, da li biciklom, ili auto stopom (organizuju i takmičenja, ko će pre da dođe stopom do određene lokacije), motorima, autima i sl. Njima ne smeta manji komfor i nije im teško da dele sobu sa nepoznatim ljudima. Važno je da ne košta previše, cena kreveta ide i do samo 5 evra po noćenju.



Apartmani za iznajmljivanje

Najbrže se razvija kategorija apartmana za iznajmljivanje (za kraći i duži boravak) i oni su pravi biser turističke ponude Beograda. To su stanovi u kojima niko ne živi,  koje vlasnici iznajmljuju turistima, a ne studentima ili drugim podstanarima.  Računa se da se trenutno iznajmljuju oko 500 stanova u kojima dnevno može da se smesti 3000 gostiju. Klijenti su stranci, poslovni ljudi, posetioci iz unutrašnjosti koji dolaze u Beograd na 2-3 dana, posetioci koncerata i sl.


Opremljenost

Opremljenost ovih apartmana je daleko bolja i luksuznija nego u hotelima (i naravno u hostelima). Dok se u hotelu dobija samo krevet i ormar, u apartmanima se dobija:

·         odlično sređen i lep enterijer
·         nov i komforan nameštaj,
·         garažu,
·         kožne sofe,
·         klima uređaje,
·         kompletne kuhinje sa dodatnom opremom - električni bokal, mikrotalasna rerna, pegla, itd.
·         Wi-Fi i kablovsku televiziju, internet
·         plazma televizore sa velikim dijagonalama,
·         terase,
·         mašinu za veš i sudove,
·         đakuzi.  


Promocija i reklamiranje preko Interneta 

Za promociju i rezervaciju, vlasnici ovih apartmana vrlo vešto i mudro koriste Internet. Ako se pogledaju njihovi veb sajtovi primećuje se da su  iznenađujuće napredni. Lepo dizajnirani, optmizovani za pretraživače, vrlo informativni. Svaki od apartmana osim najosnovnijih podataka, kontakta, lokacije, ima video snimak, galerija slika, YouTube kanal, Facebook i Google+ stranu. Vlasnici apartmana ciljaju online populaciju, ljude koji žele pametno da potroše svoj novac i zahtevaju kvalitetan smeštaj u kome će moći da uživaju kao kod svoje kuće, bez ograničenja koja postavljaju hoteli (u apartmanima ne važe stroga pravila kao u hotelima, poput zabrane pušenja), i ne žele da koriste usluge turističkih organizacija, nego sami organizuju svoje putovanje i svoj smeštaj.



Cene:

Još jedna pogodnost su cene: cena hotelske sobe je od 70 do 100 evra dok se apartmani (prosečno) iznajmljuju po ceni od 50 evra. Ako stan dele više osoba, i trošak se deli i to je onda svega 15-ak evra po osobi dnevno. Znači za manje para dobija se veći komfor i veća sloboda. Nije ni čudno što se mreža apartmana za iznajmljivanje u Beogradu sve više širi.



1 коментар:

  1. Raduje da je ponuda apartmana sve veca i da se njihovi sajtovi promovisu i reklamiraju preko interneta.

    ОдговориИзбриши